5 Şubat 2012 Pazar

Mutlu Bir Haber

İyileşiyorum :))))

4 Ocak 2012 tarihinden bu yana Başkent Üniversitesi Hastanesinde ışınla prostat kanseri tedavisi görüyorum. 1 Şubat 2012 tarihinde yeniden görüntü alındı. Cuma günü doktorum çağırdı ve mutlu haberi verdi. Başka hastaların 3 ayda ulaştığı sonuca siz kısa sürede ulaştınız dedi. Prostatın arka tarafında süpheli bir kitle vardı o tamamen kaybolmuş. Ön tarafdaki kitlede %50 azalmış. Pazartesi yeni bir cihazla yalnızca prostata odaklanarak onu da söndüreceğiz dedi.

Doktoruma güveniyorum.
Hastanedeki yeni teknoloji cihazlara güveniyorum.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

selamun aleyküm değerli dostum iyileştiğine sevindim allah acil şifalar versin bir an önce sağlığına kavuşursun inşallah selam ve dua ile allaha emanet ol.

ALİ ŞEKERLİ dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun diyorum.
Allah yardımcınız olsun, acil şifalar versin.
İnşallah bir an önce sağlığınıza kavuşursunuz.
Hoşça kalın...

-TUTKUN ARICI- dedi ki...

Gecmiş olsun hocam.Allah şifanızı versin Bu cihazları bulup üretenler ve bizlere şifa vermek için çaba gösteren tüm sağlık ekiplerine teşekkür ediyoruz..

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Cengiz bey geçmiş olsun.Enkısa zamanda saglıgına kavunmanı dilerim.Saglıcakla kalın.

mustafa çorumdan dedi ki...

geçmiş olsun cengiz bey

Arıcı 07 dedi ki...

HAYDİ DOST ALLAH YARDIMCIN OLSUN..GEÇMİŞ OLSUN..